Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 21.03.2011, 23:49
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja abc123 Näytä viesti
onko miten kestäny nuo jälkikeenpäin turbotetut ja paljon tullu kilometrejä ennen ja jälkeen turbon
hyvin on kestäny, pari kytkintä on pitäny vaihtaa ja vaihdelaatikko laakeroida, noissa nissanin pik upeissahan on about samanlainen laatikko kun kaikissa 80 luvun tatsun cheryissä, lisänä on vain jakolaatikko...

ennen toyota ct26 turpoo mittarissa n. 450.000km, nyt kai jotain 470.000km, koneelle ei tehty mitään hyvin toimii, yhen kerran täydessä vedossa räjähti turbon öljyletku, öljypainevalo vilahti ja auto sammu heti, kaikki öljyt moottoritiellä. äkkinäinen ois luullu että kone leikkas kiinni ku sammu -> uus letku,öljyt koneeseen, ekalla käyntiin ja kovaa ajoa ilman sivuääniä koneesta tai turbosta.

täällä samalla kylillä on myös kolmas turbotettu td25, sekin toimii.
kyllä ne kundit täällä jaksaa noita raplata...
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 21.03.2011 23:57
Vastaa lainaten