Olen tässä jo jokusen päivän etsinyt LJ:n kopasta kovaa peltiä mutta sitä kun ei tunnu olevan katossakaan... Alkaa jo pikku hiljaa loppumaan usko tuon korin suhteen...

Tästä vaiheesta on edetty jo sen verran että tankki on myös otettu pois paikaltaan. Etupenkkejen takakiinnikkeiden kohdalla olevasta palkista taakse päin on jo koko lattia poistettu ja uutta ruosteen kukkaa pulpahtelee joka puolelta. Molemmat lokarit(kaaret sekä sisälokarit) saa lähteä takaa... katossa oleva "räystäs" mätii ympäri auton, takaikkunoiden tiivisteiden alta nousee ruosteen kukkasia, tuulilasin kehys on ruostunut puhki neljästä kohtaa. Edellisten omistajien levittelemien sikakitti saumojen alla näkyy korroosio edenneen erittäin vauhdikkaasti ja aijempia paikkoja mitä autoon on liimailtu pysty joistain paikoista hahmottamaan siten että pelkät saumat oli jäljellä mutta pelti saumojen välistä oli jo hävinnyt...
Saahan nähdä miltä tuo laitos näyttää tulevaisuudessa.