olin joskus apparina hiluxissa ja 4k koneisella suzukilla tuli toinen porukka, onnistutiin katkaseen hiluxista raidetanko, korjattiin se ensin koivurangalla ja räikkäliinalla mutta siinä paluumatkalla saatiin vielä pökättyä syylärin alareunaan reikä joten hiluxi oli jätettävä ja tultava suzukilla ihmisten ilmoille, ahdastahan vähän oli kun ei kaikki ollut mitään pikkupoikia niinku ja suzukissa oli kuppijakkarat edessä, allekirjoittanut rattiin kokemsuta semmosesta kartuttamaan niin eikös heti ku päästiin mettänpuolelta tielle niin kaasuvaijeri poikki, ja kun mitään muuta ei keksitty niin kaiutinkaapelilla solmittiin kaasuvipu kaakkoon, pelti kii, ja pykälä päällä startaten liikkeelle, risteyksiin sai himmattua vähä ku virtaa pätki avaimesta, mutta jestas että japanianmoottori kiersi riettaasti väliin.
ilmastointiteipillä on vesiletkuja korjattu useasti
|