Ihan samalla tavalla käi muutama viikko sitten, kun olin raivausautona pohjola-rallissa, ykköspätkällä oli menny joku aika pahasti ojaan katolleen, vinssillä ensin vedettiin se pyörilleen, ja sitten koukku kiinni vetopisteeseen takana, yllättävän tiukassa se oli kevyeksi autoksi, alkoi kuitenkin tulemaan, mutta sitten se vetopiste irtosi puskurin kera, tais mennä "runko" takaa poikki, saattoi olla hieman ruostettakin... Onneksi oli jo melkein tiellä, saatiin vielä etteenpäin vedettyä siten että sen sai siitä varmaan trailerille jotenkin. Sen rallikuskin kommentti oli kyllä (jo ennen puskurin irtoamista

että "ehyet osat irti ja uuteen autoon", eli tässä tapauksessa vahinkoa ei käytännössä tullut, kun oli auka rusina sen kaadon jäljiltä jo.
Niin että maasturilla henkiläautoa vetäessä kannataa ehkä antaa sen hinattavan auton omistajan/haltijan kiinnittää koukku/liina, niinkuin tuossakin videossa (tai ainakin sama heppu oli ratissa).
-Paavo