Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 19.03.2011, 20:42
JeepWH:n Avatar
JeepWH JeepWH ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 08.03.11
Sijainti: Tampere
Viestit: 15
Perusasetus

Kiitoksia kaikille mukavasta päivästä, erityiskiitos Villelle mukavan päivän järjestämisestä! Perhekin tykkäsi olla mukana. Olin paikalla ainoa vakioauton edustaja, vaikka rata on erinomaisessa kunnossa vakioautollekin ja päästin Grandilla ajelemaan pitkiä lenkkejä. Tässä on muutama kuva:
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_1048.jpg‎
Views:	267
Size:	77,3 Kt
ID:	17785   Click image for larger version

Name:	IMG_1051.jpg‎
Views:	271
Size:	67,8 Kt
ID:	17786   Click image for larger version

Name:	IMG_1052.jpg‎
Views:	249
Size:	65,1 Kt
ID:	17787   Click image for larger version

Name:	IMG_1059.jpg‎
Views:	256
Size:	61,7 Kt
ID:	17788   Click image for larger version

Name:	IMG_1062.jpg‎
Views:	253
Size:	39,5 Kt
ID:	17789  


Viimeksi muokannut JeepWH : 19.03.2011 20:48
Vastaa lainaten