Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.03.2011, 19:39
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mattius Näytä viesti
Terve,

en voi ihan kaikkia argumenttejä nyt käyttää, mutta oletko koskaan ihmetellyt elävän ja kuolleen fyysistä eroa? He siis painavat lähes saman verran, mutta toinen käy duunissa ja hoitaa lapsiaan ja voimoaan, mutta toinen ei tee mitään. Kummassakaan ei näy mitattavissa olevaa eroa "tieteellisesti", joten ei heissä kai eroa olekaan, vai mitäpä "uskot"?

Sinä olet minulle rakas, kuten kaikki, jossa henki on. Tai "Ei ole minulle mieleen, että syntinen hukkuu, vaan tekee parannuksen, ja saa elää" : Jumala, Vanha Testamentti.

Katsos kun on tosi vaikea selittää sitä, että antaisin kaiken mitä minulla on, että sinä saisit tuntea Totuuden ja iloita, tai että en pahastu sinun epäuskostasi, sillä et muusta tiedä.

Jos autoni sutisi paikoillaan ja pyytäisin sinut ajamaan taakseni minua irroittamaan, vaikka oma pitosi katoaisi samalla, niin enkö pettäisi sinut?

Kysymys on vaan ihan muusta.
eikö esim. sydämen syke ole tieteellisesti mitattava ero kuolleen ja elävän välillä? ruumis on kylmä, ja mätänee pois. (eukko kyllä väittää että mäkin välillä mätänen, johtuu kyllä puhtaasti suolikaasuista.) mutta kukin uskoo mihin lystää, mä uskon että parrakas mies tuo porolla lahjoja kerran vuodessa.