Viestiketju: Ahtopaineen säätö
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 19.03.2011, 13:58
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkoimp Näytä viesti
kuinka tuon imusarjan vaihdon huomasi ilman cooleria? turbo alempaa ja pehmeämmin mukaan? näin itsellä ainakin bensa turbossa, tosin lähtökohta ei ollut ihan tuo, itellä malli säiyi samana, vain kanavat kasvoivat.
tuo tuubisarjaon kyllä silti yllättävän hyväksi todettu matalakierroksisessa td koneessa, tai siis ei ole niin huono kuin voisi luulla, kyllä se ilma sielä virtaa kun se laitetaan turbolla virtaamaan ja kun ei se 1. pytty sitä ilmaa koko ajan ime..
Veti pehmeemmin ja paremmin,sekä omasta pidemmälle mutta ne on niin auto kohtaisia. Tuo imusarjan vaihdon yhteydessä tuli vaan huomattua että 1kanava kannessa oli puhtaanpi kuin muut kanavat,siitä huomisi että painaa paineen sinne päätyä vasten ensimmäisenä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pajerotdic Näytä viesti
kertokaapas mikä on pajeron pumpus maksimi syöttö määrä? eli kuinka monta kierrosta ruuvannu että ei tyhjäkäynti enää saa normaaliks. mikä olis about sopiva määrä ku tarkotus olis 1bar paineita säätää? vai onko ihan tapaus kohtasta miten on sopiva määrä? ite ruuvasin joku reilu yks kierros ja tyhjäkäynnin saa vielä kohillee. paikallaa jos polkasee ni vähän pölläyttää, ajossa ei yhtää savua vakio ahdoilla.(0,6) hiukka paremmin vetää nyt ku väännättää ( automaatti )
Itsellä on tyhjäkäynti ruuvin mutteri vaihdettu matalempaan ja pyöritetty se ihan pohjaan sekä vaijerista otettu löysät pois,syöttöä olisko jotain 2kierrosta lisätty ja tk ~1000-1100rpm. Kannattaa myös ottaa siitä ahdonalaisesta syötönlisäyksestä se prikka pois sekä kääntää se kara maksimi asentoon. http://www.mitsubishi4wd.com/oppaat/...ineensaato.htm
Vastaa lainaten