Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 18.03.2011, 22:22
Mattius:n Avatar
Mattius Mattius ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.11
Sijainti: Suomi, Finland
Viestit: 66
Perusasetus

Terve,

Nexeneille hyvää ja turvallista ajoa!

Ostin aikoinani vanhoja US-Autoja ja rengastin niitä paremmilla renkailla seuraavia varten. Joskus harmittivat nuo nopeta vaihdot jälkikäteen, mutta nykyisin, kun olen saanut hyvien Dean-renkaiden tilalle erittäin hyvät Cooper renkaat (vain eteen, takana tunnetut Japanilaiset mud-renkaat), niin olen ollut tosi tyytyväinen asian laitaan.

US-renkaat US-Autoon, niin kulutuskestävyys-, pito- ja hiljaisuus yhdessä edullisen hinnan kanssa lyövät kättä keskenään. Entisenä meluvalli-keksijänä totean sarkastisesti, että pelkät (halvat) us-renkaat vähentävät meteliä selvästi enemmän, kun kalliit ja matalaprofiiliset eurot meluvallien kanssa yhdessä. Vaan eikö lie 1/4 kierroksen tyhjä, oikein säädetyssä, ohjauksessa sivuttaissuuntaan ole myös 1/4 tms. säästö päittäissuuntaankin? Vai miksi kaikki nykyisillä muoviläpykällä peitetyt "high-techmoottoreilla" varustetut autot ovat varustellut kivikovilla ja meluisilla 65-sarjaisista alaspäin olevilla renkailla? - Vierintävastus VS. profiilin korkeus.

Ei liittyne Off-roadiin, mutta korkeatprofiilit valmistetaan tulleistakin ja duunareiden palkoista huolimatta varmimmin USA:ssa kustannustehokkaimmin (ainakin all-road käyttöön) - johtuneeko pitkästä osaamisesta?

Viimeksi muokannut Mattius : 18.03.2011 22:29
Vastaa lainaten