Viestiketju: Dodge w150
Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 16.03.2011, 20:18
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Pikkuhiljaa tämäkin edistyy. Kaikennäkösiä paketteja noudettiin tullista ja matkahuollosta.


Tosin niinkuin muutenkin tosielämässä, kuva huijaa. Nuo laatikot on suurimmaks osaks tyhjiä, kun kamat oli jo akseleissa kiinni.


Melkosen aikaavievää touhua noita periä on shimmailla kun se kokemus puuttuu. Kuva etuakselista kun siihen väriä olin sutannu.


Tuolla kosketuskuviolla etuperässä mennään. Backlashiä tuli eteen ja taakse 0.2mm. Välityksiks tuli periin 4.11 ku läheisellä RuottalaisHinuri tallilla semmoset haittoina pyöri. Vähä harvat, mutta niiden kanssa ny eletään. Muutos kumminkin alkuperäseen 3.21 välitykseen on reipas.

Erikoistyökalu jotta saa pinionin yokesta pidettyä kiinni ku pinionin mutteria vetää momenttiin.


Hyvin self made työkalu kesti kun vanhalle pinionin mutterille kävi näin.


Toinen speziaali työkalu mikä tuli nysvättyä, oli 65mm hylsyavain. Raaka-aineena 4mm levy.

Oishan 65mm avaimia kaupastakin saanu, mutta ne oli aina liian paksuja tuhon väliin, että ois pitäny ohentaa ja hinnaltaan olivat tyyriitä.

Akselit on ny auton alla vihdosta viimen.



Melkosia porsaita nuo D70 ja D60 murikkojen kuoret. Ja kyllähän jo tyhjien akseliputkien nostelu kävi otsalohkoa rypistään.

Renkaiksi tuli ostettua 38.5/14.5 creepyt.


Vertailukuvassa 34/10.5 LTB, vanhat ja kuluneet 36/12,5 TSL SXät, hyvät 35/12.5 mutiaiset ja ne Creepyt.

Auton alla olleet vanteet oli ilmeisesti alkuperäset ku niistä paljastu seuraava leima.


No sinne meni vanteet loppuviimen renkaiden mukana.
Vastaa lainaten