Tulee lasku perästä. Pari tuntia meni kaikkiaan, oli pari lisäjuttua ton rungon-akselien lisäksi puhallettavana. Rungossa meni hieman arvioitua kauemmin, joissain kohdissa oli jotain erityisen kovaa maalia joka antautui hitaanlaisesti.
Kolme säkkiä tais mennä soodaa.
Aineet, matkat ja työ niin 200-300e on lasku.
Siisti teräspinta jäi, ei mikään karkea hiekkapuhalluksen tyyliin. Lisäbonuksena se luvattu "ei puhallettavien osien" säästyminen, esim. ne harvat pinnoitetut osat vain puhdistuivat. Olikohan ne jotain eloksoituja tms.
Paksuun ruosteeseen tuo ei pure, irtoruoste ja sen semmoinen lähtee tosi nätisti.
Olen varsin tyytyväinen tulokseen. Ei tarvinnut lähteä hissaamaan runkoa mihinkään, vetarinkumit-jarruletkut yms. sellaiset saivat olla paikoillaan, luvattu maalaamattoman pinnan kesto pintaruostetta vastaan näyttää myös toteutuvan. Sade tuli työn jälkeen ja työmaa kastui ennenkuin ehdin työntää sen takaisin liiteriin, ei ruostunut. Kuivuttuaan runko on edelleen paljaalla teräksellä, semmoinen ohut harmaa kerros suojanaan.
Toki se pitää maalata mutta kiire ei ole valtaisa.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|