Itse mittailin joskus tuota B-volvon KAAVELIA (siis veneessä vastaa kytkinkoppaa

ja oli surullisen pieni.
Toki olisin sovittanut tuohon B-n kaaveliin 12h-t:n mutta kun ei sopinut kohtuudella, oli
pulttikehä niin pieni, että 12h-t muistaakseni starttikehä oli suurempi.-> siis pultit ei sopinut.
Tokihan tuon ongelman saa kierrettyä....
Ja muistaakseni sb-chevyssä ole vielä suurempi jako? (jossain olis kuva ainakin noista gm/ toyota B/
nissan ld-28 jaoista. muistaakseni ainakin hahmottelin siihen tuon B-30 jaon?)
Taannoin tutustuin ahvenanmaalla c-303:een missä oli patrolin 3.3d ja askit, ja ei jäänyt
mieleen ettei olis sopinut ok?
ja tuo patrolin 3.3 kutospata ei ole kovin kompakti?
jos tarvit kuvia k.o sovituksesta, niin paiskaa vaikka yv,pitäs löytyä varmuuskopioilta?
Ja koska on kiva hämmentää toisten topiikkeja, niin olisko tomaateissa vaihtoehto G-mersun
automaatti? tuo w-124 taksimersun laatikko ja siihen jakis (ei 4-matic)
Ja että miksi? ulkomuistista: tuo on lyhyt/pieni automaatti, 4-vaihteinen, ei ylivaihde, ja ykkönen
sikahidas, ja vois kestää tuon sb:n kohtuullisilla tehoilla vahvistettuna? olisko jopa g-500 sama
askityyppi?