per#%le. koko eilisen nysväsin kytkimen kimpussa. ku ei tuota oo alunperinkää meinattu vaijerille ni ei helpottanu hommaa yllättäen yhtään

.. vipu suhteita miettiessä meni ainaki 4h toiset 4h ripeltäessä epämääräsiä tilapäis kiinnityksiä vaijerille ja just ku sain kytkimen pelaamaa ni ekat 2 polkasua ja mitä ttua? no eikös tuosta tarvike citroeenin vaijerista hajonnu pääty muovi murkula... ja samaan vitutukseen tiettu vaijeria suojaava kierukka jousi hommeli takertu tehokkaasti kytkinkäpälään jumii sellai et ei lähteny ku laikalla
ens viikonloppuna haen vahingosta viisastuneena....... 2 citikan vaijeria ja nyplään tupla vaijerit. sit on pakko ruveta kestää
tänää keskityin seuraamaan hj tojotan madallus projektia mut siin samalla hitsailin kopin lattian alapuolisia saumoja laki asennossa tietty et ois mahollisimman perseestä

pillitin uuvet etu sakkeli kiinnikkeet sellaset oikee hienot koukerot, taka vinssin perä aukon upotin ku viimeeks jäi rumasti pinta asennukseks, Cock Sliderit tein uusiks, vähä jatkoin putkia et tulee ulommas korista ja turasin miljoona tuli putkea.. nyt kestää ajaa kiveksille .. rajusti.
joku mahoton sähkö kelain pitäs löytää mielellää käytettynä et pääsin keula osaston kasaa.
1.- vesi putket syylärille
2.- pöö linjat
3.- joku ohjaus
ja sitten pääsis KOE AJOLLE!