bensa
Johan tähän sekoitettiin jo lentokoneetkin, mutta tuosta E10 bensasta omien huoltoasemilta itse kysyttyjen tiedustelujen perusteella, ei ole huomattu E10 myynnin laskemista, Tebarin ja Shellin kavereiden kanssa keskusteluiden perusteella on tämäkin ns, URBAANI kauounki legenda, uskokoon kuka tahtoo, mutta näin ainakin nämä hyvät kaverit mulle kerto.
Se mikä kuulemma eniten hiertää on hinnan korkeus E10 bensassa, odotettiin huomattavasti edullisempaa kuin aikaisempi 95E.
Se tiedetään ettei se sovellu kaikkiin 2T koneisiin, joten on turvallisempaa käyttää E5 bensaa.
Tuntuu vaan siltä ettei taaskaan paljon ajatella mitä kerrotaan ja kirjoitetaan.
Nettikirjoittelusta tulee vaan muka sellainen tunne päällensä ettei kyseinen bensa käy mihinkään peliin.
Miettikääs ihan omilla aivoilla, mitä tää nykyinen bensa tekee autoihinne, kukaan ei ole pystynyt todistamaan sen huonoutta käynnistykseen tai moottorin yllättävään rikoutumiseen.
Ja ennekuin alatte tähän minun kommenttin yleensäkään vastaamaan, ottakaa ny helevtissä selvää asioista ennekuin kirjoitatte tähän MITÄÄN.
Bensan kanssa 40vuotta toiminut yhteistyössä hyvin tuloksin