Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 08.03.2011, 15:57
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.735
Perusasetus

Ei tuohon montaa vaihtoehtoa ole.

Jos haluat sen etupäähän, etkä luovu mekaanisesta vinssistä, niin sellainen vinssi missä matopyörän akseli on näkyvissä molemmin puolin.(vai onko kaikissa?) Siihen vaan jatkoa akselille. Varmaan kannattaa kattoa öljyt vinssistä ennen käyttöä.

Tai laitat kaksisuuntaisen ulosoton ja vedät toisen kardaanin takapäähän ja käytät siellä klapikonetta.

Tai otat siitä jakiksen peltilätkän alta voiman taaksepäin. Voi joutua koneistamaan adapterin kardaanille ja ehkä pultinreijät akselin päähän + stefavirityksen, jotta öljyt pysyy sisällä.

Tai ostat multa Hiluxin kardaaninpätkän, jossa on kaksi liukua ja toisessa pikalukitus. Laitat sen takakardaanin tilalle. Se irti ja vapaana odottelevaan klapikoneen akseliin kiinni. Tällä on käytetty Hiluxilla lavalle kiinnitettyä kompuraa.

Tai otat tehostajan pumpulta hydrauliikan.

Tai laitat hihnapyörävetoisen hydraulipumpun konehuoneeseen.

Tai kytket hydraulipumpun voimanulosottoon.

Tai laitat koneeseen nokkapumpun, joka tulee kivasti siitä syylarin alta vinssiin kiinni.

Tai laitat 24V hydraulikoneikon.

Tai laitat halkomaruuvin takapyörän tilalle.

Tai ostat vaan kirveen, sillä voi vuolla makkaratikutkin safarilla.
Vastaa lainaten