Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 06.03.2011, 01:18
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

onnistuu joko sivusta kuskinpuolelta pikku kannen aukasemalla ja peilin kanssa tai 50x helpommin kun ottaa pumpun kannen auki, siitä se säätimen tanko pois ja kotelon pohjalla näkyy reikä, sit vaan pyörittää hihnapyörästä niin kauan että näkyy kuusiokoloruuvin pää (5/32 muistakseni)

siitä ruuvista kääntämällä myötäpäivään lisääntyy

jos on vakio kone ja putket niin 1/8 kierros kireämmälle, jos on vapaammin virtaavat putket ja putsari niin uskaltaa jonku 1/6.. melkein varttikierroksen... maltillisesti lisätä vaikka vähän kerrallaa ja kokeilla

turbon kans puoli kierrosta, enempää en menisi väänteleen, ei ole vastaavaa hyötyä, sulatat vaan männät

sit kun kasaa niin varmistaa että sammutin toimii oikein, tökkii virtajohtoa siihen sammuttimen liittimeen niin pitää kuulua kun solenoidi pökkää sitä vipua, jos on väärin niin et saa millään sammuun konetta vaan se ryntää.

kuvia ja ohjeet löytyy kun googlettaa db2 fuel up ja overdrivellä ainakin on ollut juttua 6.2 syötön säädöstä
Vastaa lainaten