Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 05.03.2011, 11:10
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

[quote=Jare;746231]Luokkajako mielestäni voisi alkuun olla melko yksinkertaisesti vai rengaskokoon liittyvä.
Sit molemmissa luokissa samat turvavarusteet ja ääni rajoitukset. Omasta mielestäni jos kisaa ajetaan ja vähänkään tosissaan ja nopeuttakin on mukana edes hieman (esim savimäen ylitys pariin kertaan kelloa vastaan??), niin 6-pisteen turvakehikko, kuppipenkit, nelipistevyöt, sivuverkko ovi/ikkuna-aukossa tai käsiremmit olis minimi vaatimus....kypärät tietysti myös,. kuten toimivat jarrut ja toimiva ohjaus.




Rata on pieni ja mahdollisimman vähälukuinen luokkajako toimii paremmin. Tätä kannatamme.

Jos ainoa syy vaatia tuon tason varustelua autoilta on se savikasa, se tullaan jyräämään maan tasalle!
Nämä halutaan pitää kisoina joihin mahdollisimman monella olisi mahdollisuus osallistua. Sen vuoksi pitää miettiä millainen sen kasan tulee olla jotta kevyemmälläkin turvavarustelulla osallistuminen olisi sallittavaa. Tosin minimissäänkin jonkinlaiset kaaret, turvavyöt ja kypärä ovat ehdottoman pakollisia.

Mitä tulee esittämäämme ajatukseen siitä että molempia kilpailuja, eli savea ja triallia ajettaisiin samaan aikaan, siitä ollaan valmiita ottamaan ideoita vastaan. Aika on aina asettanut rajat kaikille kisoille ja tuota mallia tarjoamme lähinnä sen vuoksi kun kisat eivät saisi kestää kuin n. 11.00 - 17.00 välisen ajan.
Jos porukka haluaa savettaa autonsa vasta kun on ajanut triallin, sitten pitää trial osuuksia vähentää tai helpontaa jotta aika riittää.

Kommentoikaa nyt. Toinen vaihtoehto että tappelemme näistä ohjaajakokouksessa. Me ollaan avoimia kaikille ideoille mutta toteuttamaan pystymme sen mihin rahkeet riittävät.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten