Tehonlisäys, joka jää alle 20 % alkuperäisestä on laillista, mutta ylimenevä osa vaatii muutoskatsastuksen, tekniset vahvisteet auton alustaan ja jarruihin sekä päästöselvitteen. Kansivaihdot rinnastetaan moottorin vaihtoon; katalysaattorien poistot ovat lähes poikkeuksitta kielettyjä, erityisesti katalysaattorimerkinnällä varustetuissa autoissa. Jatkossa tullaan kiristämään katsastuksessa näitä asioita, mikäli laittomat muutokset yleistyvät. Näillä eväillä keskittyisin alustan parantamiseen, millä saadaan aistein havaittavia muutoksia autoon. Madallus Corvettella on vaikeaa tulkita, koska se onnistuu ilman erityisjousia, mutta tiedän, että ominaisuudet ajettavuuteen ovat merkittäviä, ehkä merkittävimpiä muutoksia. Corvetten kaltaisten autojen katsastukseen on helppo tarttua tarkemmalla otteella, koska autot ovat harvinaisia ja helposti huomattavia.
Note! This message was posted anonymously!
|