Sanottakoon nyt vaan ettei ainakaan itselläni C4 -90 kärryssä ole mikään "pulla-alusta" Itselläni on vielä softride suspension ja ihan uudet bilsteinit. Ja kyllä todellisuus ainakin kaupunki ajossa jos mutkia lähtee ottamaan lujempaa niin vette on monta perustuninki autoa parempi. tietenkin jos alusta on kunnossa ettei ole vanhoja iskareita tai puslia.
Kun itse ajoin euro-tuning autolla ja siinä oli alusta laitettu uusiksi. Niin eihän sitä edes voi verrata mihinkään vetteen. Vetten alusta on kyllä jämäkkä ja kyllä nuo 275/40/17 renkaat aika äkäisesti pitää kärryn tiellä.
Toki parannettavaa on varsinkin orkkis jarrujen vaihto vaikka ZR-1 tai C5 jarruihin ei ole mikään huono ajatus.
Itse tykkään kovasta alustasta enkä hae mukavuutta, mutta en sentään masokisti ole ja vetten alustaa lähtisin kiristämään varsinkin kun on kesällä käyttöautona.
Sitten jutun aloittajalta kysyisin et miten tuo tehon lisäys on yhtäkkiä laitonta?!?! Eikös se ole melkein kaikille auton harratajille yhteinen päämäärä?
Toiset ottaa tehot oikeista moottoreita ja toiset karvanopilla...kukin tavallaan.
Ei aloteta sitten mitään kehityskeskustelua ja aleta vertailee vaikka Type-R ja C3-4 vettejä keskenään vaikka ovatkin melkein identtisiä=))
-The Heartbeat of my Corvette is winning-
|