Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 01.03.2011, 23:00
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

W124 automaateissa (onko apua G-srj.?)


Ulkomuistista: (pistäkää chit.... jos väärässä paikassa)

Tuossa w123 laatikossa oli yhtäisyyksiä em. kerrottuun ja w124 laatikkoon.

W124 (se n.1985-1995 taksimersu) 3.0L automaatti on nimenomaan ohjelmaltaan ja toiminnaltaan
riippuvainen siitä, kumpaan (mikä tyyppi-) , diesel vai bensa:

Bensa lähtee normaalisti 2:lla ja ainakin kepistä pakko "2-":lla (viimmeinen asento) käyttämällä ottaa
ykkösen pesään, ainakin jalka jarrulla?.

Dsl lähtee kuulemma ykkösellä ja "nielasee" heti kakkosen.

Molemmissa vois olla jotain sähköä kaasupolkimeen liittyen, en ole tutustunut.

Mutta kaikkihan tietää ettei nuo 4 portaiset automaatit ole ylivaihteella?

Toki välitykset ovat offareille sopivat, siis (ja jälleen... ulkomuistista...)

1. 1:4.25
2. 1:2.41 (siis samaa luokkaa kuin jenkki automaattien yms ykkönen)
3. 1:1,49
4. 1:1.000

Ja että tuo w 124 laatikko olisi looginen, niin miksi keppiä pakko kakkosella käytettyäni
minun Marsu ei pysy mäkilähdössä (lue veneluiskassa-)paikallaan? (d:llä pysyy?)

Noissa mb:n automaateissa on rahkeita off-roadiin, mutta tuo tiedon saannin vaikeus pikkasen
nyppii. HUOM. ei koske kaikkia askeja!

xxxxx

Taannoin tuosta silloisen toimitusjohtajan (bensa) 300E sedanista keskusteltiin pitkien lasien ääressä, ja
ei kuulemma lähde paikaltaan.
Mutta kun se hallinnon sihteeri oli viemässä tj:tä kotiin ja tj oli kuulemma siteerannu minua,
niin ensimmäisten punaisten jälkeen keskusteluaiheet oli muuttunut.
(se neiti sihteeri hallitsi copy/paste...) ja ainut ihminen siinä firmassa, joka olisi halunnut AJAA tj:n
mb:tä ja ei päässyt edes kokeilemaan olin minä!)
Vastaa lainaten