Viestiketju: Vaalit tulossa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.03.2011, 11:53
jussa79 jussa79 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 19.08.10
Sijainti: Eura
Perusasetus

Tuo 209 miljoonaa on vain ns. suorat kulut.
Tuohon kun lisätään mm. vankeinhoito, jonka kuluista etenkin pääkaupunkiseudulla iso osa koostuu maahanmuuttajataustaisista rikollisista ja muut liitännäiskulut, niin summa nousee kaikkiaan varmasti lähes miljardiin.
Ja tuo summa ei todellakaan ole pienenemässä tulevina vuosina. Ruotsissa jo yli20% verotuloista menee maahanmuuttajien hyysäämiseen, eli kannattaa todellakin miettiä lähteekö vaaliuurnille vai ei.

Meikäläinen ei ole aiemmin käynyt äänestämässä juuri siitä syystä, että olen kokenut ettei minun äänelläni ole minkäänlaista vaikutusta asioihin.
Nyt on ilmeisesti melko monet muutkin tulleet siihen tulokseen, että asioihin pitää saada muutos ja siksi luultavasti gallupeissa onkin tapahtunut selkeitä muutoksia kannatuslukemissa.

Itse tulen ainakin antamaan ääneni sellaiselle ehdokkaalle, jonka ensisijaisena tarkoituksena on saada suomen ja suomalaisten asiat kuntoon ja sitten vasta aletaan toimimaan muslimien sosiaalitoimistona.

Lisäksi rikoksista saatavia rangastuksia tulee ehdottomasti järkiperäistää, sillä en voi ymmärtää miten ylinopeudesta voi saada kovemman rangaistuksen, kuin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Tuossa on hieman asiapitoista luettavaa:
http://www.halla-aho.com/scripta/hel...loisempaa.html
Vastaa lainaten