Nonni. Tänään vaihteeksi pulttasin kannet kasaan. Auto jäähyllä yön yli ja aamulla loppukiristys. En tiedä kuvittelenko vai onko vuoto tosiaan jo niin pientä että paisarista oli vaikea nähdä onko normaalia virtausta vai tuleeko jostain vieläkin kuplia. Toiveajattelua vissiin mutta huomennahan tuon sitten taas näkee miten asia on. Nyt on ainakin vedetty niin tarkaan asteet ja momentit kuin mihin kykenin.
Varaosaliikkeen setäkin alkaa kyllä jo katsella vähän pää kallellaan tätä meikäläisen remonttia
Sattui silmään jälkikiristysohje jossa pultteja avataan ensin 90 astetta ja sitten kiristys 30Nm, 65 astetta ja 65 astetta. Oisko ollut Alfa-Romeon vai minkä mutta samalle tiivisteelle kuitenkin. Onkohan tuolla nyt sitten käytännön eroa verrattuna Chryslerin ohjeeseen jossa pultti löysätään kokonaan, kiristetään 30Nm ja sitten 130 astetta?