Näytä yksittäinen viesti
  #51  
Vanha 26.02.2011, 11:00
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
Suomessa on ollut kuorma-autoissa muutamaakin eri synkronoimatonta laatikkoa, juurikin vanhemmissa sisuissa ollut Fuller jossa puolittaja käytössä vain isolla alueella (samassa kolmeasentoisessa napissa kauimmaisena)
Samanlainen myös Magirus-Deutzissa, jolla tuli aloiteltua kuorma-auton kuljettajan ura, olipahan nuori poika viikon verran ihmeissään kun en ollut Fullerista koskaan aikaisemmin kuullutkaan.
Eräs toinen palstalainen yövuoron loputtua:
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten