Yllättävän ohutta on tuo akselipuolikkaiden materiaali, profiilimuodolla on selvästi yritety kompensoida painoa, varsinkin oikeanpuoleinen osa, ottaa törmäyksiä vastaan tehokkaasti, eikä liu´u esteen yli niin hyvin kuin pyöreä suora akseli ,vaan vääntyy mutkalle aika herkästi, jos ei oo suksea alla
Halvat aloitus korotus sarjat ei kyllä pidä autoa tiellä. Jo alle 2"korotus vaatii pitman armin joka palauttaa akseli/y-linkki geometrian kohdilleen, siihen vielä pitkät tukivarret niin on asiat kohdillaan , elikkä ei missään olosuhteissa mitään epäloogisuutta ajo-ominaisuuksissa.
Ainoa perä Broncossa ja F-150 on vakio high pinion Dana 44, F-250 on Dana 50 lehtijousilla ja Ranger +Bronco II Dana 27.
Bronco- 150 alkuperäiset jouset on muistaakseni 460lbs/tuuma Ranchot jotka lienee vahvimmat 600 jotain
|