Viestiketju: Ostetaan sitruunahappoa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.02.2011, 10:00
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonnisata Näytä viesti
tota... mihin tuota käytetään autohommissa- pieneen ruosteenpoistoon? mulla on tosivahvaa suolahappoa jolla lähtee kyllä, mut on niin raakaa kamaa että eipä kärsi hengittää lähellä kun sauhu nousee. sit vedellä pesu ja nopea kuivaus ja ruoste-esto pohjamaali. pikkuosissa ollut kätevää ja tosi ummehtuneissa alumiini osissa. meni off topikiksi, mutta ihmettelin vaan onko sitruuna siihen tarkoitukseen?
Mitä olen näiltä monilta harrastesivuilta katsellut,niin sitruunahappo hyvä esim ruosteen irroitukseen ja sitten muuhunkin "pesuun " kotitalousessa. Sen olen jo ennenkin tiennyt, että esim asuntovaunun tai auton raikasvesiputkistojen pesuun ja huuhtelu sinnekin päälle ,niin hyvää tulee mutta googlettamalla löytyi paljon muutakin ihan kotitalouteen ja kuulemma silleen vaaratonta käsitellä, jos olen oikein ymmärtänyt.
Tuntuu nyt että K-Raudan 25kg on sopivin määrä ja hintakin kg kohti jo taas sopivampi kuin 5kg mutta niinkuin jokainen tietää että kun kaveri kertoi ostaneensa 2v sitten Agrista 40kg,niin periaatteessa tuli taas muutama viiskiloa ilmaiseksi .-) mutta kun 25kg tuntuu nyt olevan se isoin määrä ellei joku jotain muuta sano.
Vastaa lainaten