Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 24.02.2011, 00:09
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.064
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maerko Näytä viesti
Jos esimerkiksi ottaisi vaihtokoneen tuolta: http://www.japanmoottorituonti.fi/mo...p?oid=56&id=15 niin onkohan nuo ihan täydellisiä koneita kaikkine latureineen, startteineen ym. ? Kun tuntuu aika lailla olevan kiven alla nuo hyväkuntoiset 3.0 diisselit.
Hui minkä hintanen! Englannista saa tonnilla täydellisiäkin koneita. Rahti pari sataa päälle.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maerko Näytä viesti
Tai entäpä jos vaihtaisi tuon V6 bensan tilalle tuon 1kz?Bensa koneella olevia saisi vähän edullisemmn ja yleensä ovat vähemmän ajettuja. Entäs sitten leiman saaminen, onko vaikeaa ja mitä todistuksia siihen tarvii?
Leimalle: kone kiinni, ostokuitti ja selvitys alustan/jarrujen teknisistä eroista (ei ole). Printtaa vaikka www.toyodiy.com kautta osavertailu. Jos on vähäpäästöiseks merkattu auto niin sitten päästötasosta lappu myös matkaan (saanee Toyotalta).

Eiköhän tuo olis helpompi ja halvempi melkein kipasta koko auto 1KZ-T -koneella jostain ulkomailta jos ei kerran vielä edes ole! Tosta vaikka lahden toiselta puolelta: http://www.auto24.ee/used/814545
Vastaa lainaten