Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 23.02.2011, 19:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Seuratkaapa sitä voittajaautoa, ei paljon savu katkea isompaan vaihtaessa !! Veikkaan että laatikkona on suorahampainen Fuller. Tekijämies tosiaan...

Vaari joka ei osaa kirjautua
On muuten hienoja laatikoita silloin kun osaa ajaa niillä. Ei ole kyllä lasti päällä tullut koskaan testattua, mutta tyhjillä autoilla ainakin onnistui hyvin. Tosin ei kyllä noin katkotonta vaihtoa sais aikaiseksi mitä tuossa videolla. Meillä tuli muutamia vuosia sitten duunissa aika tiuhaan tahtiin vanhoja jenkkinuppeja joissa oli Fullerit, voi sitä sorvaamisen määrää kun oli iso kasa ukkoja jotka ei niillä osanneet vaihtaa ollenkaan kirosivat vaan että ihan paskoja vehkeitä nämä, ei mee edes vaihteet päälle

Mulle ei koskaan inttiaikana auennut että miten synkronoimattoman ajaminen voi olla niin vaikeaa, jotkut ei sitä oppineet vaikka saivat harjoitella hommaa yli puoli vuotta lähes päivittäin

edit:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Ja aiheeseen,vähän füllerilla pykältämisen mallia immeisille.
http://www.youtube.com/watch?v=7MVyJVBY9kA
Mitähän olisi autokoulunopettaja ollut c- korttia ajaessa mieltä kun olis tolleen vaihtanut? Se oli vakaasti sitä mieltä että kuorma-autolla vaihdetaan aina hitaasti ja rauhallisesti tuollaista twin-stick fulleria olisi kiva joskus päästä koittamaan, tuliskohan sillä ajamisesta yhtään mitään? Muutenkaan en ole kyllä muutamaan vuoteen synkronoimattomia enää ajanut, että vois itelläkin mennä ihan sorvaamiseksi se touhu ens alkuun.

Ei ole tämäkään ukkeli ihan eilisen teeren poikia hämmentimen kannsa?

http://www.youtube.com/watch?v=kkpxs...yer_detailpage

Viimeksi muokannut Timo_L : 23.02.2011 19:54
Vastaa lainaten