Tälläistä olen yrittänyt selvitellä mutta haku ei toistaiseksi ole antanut haluttua vastausta, elikkäs millainen homma on vaihtaa tuon 2,4 diisselin tilalle tuo 1kz-T tai 1kz-TE? Mitä kaikkea joutuu vaihtamaan/uusimaan? Jos esimerkiksi ottaisi vaihtokoneen tuolta:
http://www.japanmoottorituonti.fi/mo...p?oid=56&id=15 niin onkohan nuo ihan täydellisiä koneita kaikkine latureineen, startteineen ym. ? Kun tuntuu aika lailla olevan kiven alla nuo hyväkuntoiset 3.0 diisselit. Tai entäpä jos vaihtaisi tuon V6 bensan tilalle tuon 1kz?Bensa koneella olevia saisi vähän edullisemmn ja yleensä ovat vähemmän ajettuja. Entäs sitten leiman saaminen, onko vaikeaa ja mitä todistuksia siihen tarvii?