Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 23.02.2011, 12:40
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ramiss Näytä viesti
Joo, juuri tota topickia muistelin lukeneeni.
Osaisiko joku neuvoa, jos alkaisin WJ:n tehostinsylinteripakettia etsimään, että onko sillä merkitystä onko kyseisessä jeepissä ollut abseja? Vai olisiko ollut niin, että kaikissa grandeissa oli absit..
Kaikki WJ:t on ollut ainakin Euroopassa absillisia, ja varmaan jenkeissäkin, mutta tällä ei ole merkitystä kuten jo todettiin. ABS- yksikkö on erillinen pömpeli


Jos jotakuta XJ:n jarrujen rakentajaa kiinnostaa, mulla on "big bore"- pääsylinteri ja tehdaskorjattu vm. 90 XJ:n tehostin (molemmat Raybestosin) ylimääräisenä sopuhinnalla myytävänä. Kyseisillä hilppeillä sai 35" renkailla ja uusilla jarruosilla renkaat lukkoon kuivalla asvaltilla. Jossain vaiheessa varmaan tulisi ZJ:stä etujarruosat myyntiin, kun vaihdan ne WJ:n kilkkeet sinne mitkä pyörii hyllyssä.

Tietysti jos on halukas ostamaan WJ:n olkavarret, jarrusatulat, niiden kiinnikkeet ja jarrulevyt hintaan 750€, niin vieköön pois Ne on kaikki ihan uusia osia ja tarkoitus oli laittaa ne joskus tohon XJ:hin, ennenkuin sunnitelmat muuttui.
Vastaa lainaten