Näytä yksittäinen viesti
  #42  
Vanha 22.02.2011, 18:31
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

sorry, nyt tuli huonosti projektikuvia, mutta

sähköflektiproggis edistyi eilen kun sain kaverin pöölämmittimellä vähä taas yhtä tallia lämpimäksi, eka riisuin vanhat visko ja sähköflektit pois nokalta, mittailin vähän etäisyyksiä ja tulin siihen tulokseen että se viskoflektin hihnapyörä saa jäädä paikalleen, sopii jatkossakin alkuperäinen moniurahihna, ainoastaan viskon kiinnityspultit lyhensin varmuuden maksimoimiseksi, ei sitte osu uuteen sähköropelliin.

puhaltimet on spal:in 225mm, 1060m3/h, niinköhän se oli merkitty teho, ja virtaa reilu 7A pala.
"tunnelin" alareunaan taitoin vain kolme pelliliparetta jotka meni alkuperäisen flektin ja tunnelin kiinnitysreikiin, yläreunaan taasen heppasin pikku pellit alkuperäisten kiinnityspultin reikien kohdalle ja puhaltimet itsessään on tunnelissa M6 nauloilla kiinni.

anturihomma on vielä vähän hakusessa, edelleen ajatus siitä alavesiletkuun laitettavasta mulla on, mutta sen toteutus vielä hukassa kun siellä letkussa on jo 600w defa, tulee kauhea tilkkutäkki jos sen letkun nyt vielä toisestakin kohtaa pätkäsee ja laittaa anturin johki putkenpätkään.

kuskinpuolimmaisen spallin kuiteski kytkin vain sen alkuperäisen puhaltimen johtoihin jolloin se käy ilmastointi päällä sekä tarvittaessa veden lämmön noustessa ?? asteeseen termarikopassa olevan anturin haistelemana

käytännössä kun yritin testata sen toimintaa en näillä pakkasilla saanut lämpöjä tyhjäkäynniillä paikallaan nousemaan siihen asti että flekti lähtis pyörimään ennen kun sammutin lämppärin puhaltimen, ja sittekki se kävi ehkä 20 sekunttia aina silloin tällöin, vajaa 10 minuutin välein. tolla nyt nämä kelit pärjää, täytyy vaan se kahden muun ohjaus toteuttaa ihan kelillä.

hiljasempi se nyt vähän on, joskokaan se mitään merkitsee,uus flekti ehkä vain aavistuksen hiljaisempi kun se tehdaslainen, mutta se kun käy niin harvoin ja viskoa ei ole suhisemassa ollenkaan metelöimässä, se piti aika viuhunaa välillä, mutta kai se tuokin kolmimoottorisena sitten jo vähän ju52:sta muistuttaa


eiks ole ihan normaalia että käyttöautossakin voi olla etu arbbi, semmosta kun odottelen maailmalta, jos ei kukaan osta sitä käsistä

tein siinä varovaisen kyselykierroksenkin muutamsita osista, ja empiiristä tutkimusta muutenkin noista osista...

kun sehän on niin että esim. noita välityksiä mitä myydään tekee muutama tehdas miltä niitä sitten "valmistajat" ostaa, esim. Usa standard gearin suhteellisen edukkaat välitykset myydään myös Yukon gear ja Superior gear nimellä.

Richmondin tuotteista ei ole oikein hyvää kokemusta mulla, tutuu noita hampaita irtoavan.

no kuiteskin, kysyin mm. 4x4parts.fi:stä kotimaasta hintaa osille, 1500€ olis sieltä ja nitro gear olis valmistaja, neve hood of it joten googlaamaan, no, hyviä pitäis oelman ja mm vetarit samoja kun alloy usa nimellä on myyty

WWW:stä (wild wild west) vastaavan paketin, valmistaja vaan se yokon 905 euroa kotiovelle...

euroopan myyjät kattomatta, toisaalta halusta kotimaasta ottais, pääsis itte vähä helpommalla, mutta pikkusen hyppää toi hinta silmille...

Viimeksi muokannut Rytari : 22.02.2011 19:24
Vastaa lainaten