Varmaan siellä mukana tuli sellasetkin jos niitä tarttee käyttää. Mulla ainakin tuli Yukonin asennuspaketissa niitä mukana pari kappaletta per akseli - jopa sille akselille missä niitä ei edes tarvinnut käyttää

Ite kyll ävein toisen akselin peräkärryssä offivarusteeseen ja annoin niitten vetää ton krymppirenkaan nippuun ja pinionin oikeaan esijännitykseen; perä oli shimmattu ja kasattu muuten kokonaan. Muistaakseni ainakin kyseisessä Fordin perässä tartti reilu 600Nm vääntömomenttia että sai krymppirenkaan painumaan kasaan, ja siitä sitten todella varovaista kiristystä että sai mitattua oikean esijännityksen.
Joku tuossa taisi mainita että Toyotan akseliin maksaa krymppirengas 30€ varaosatiskiltä.. aika suolainen hinta, Danan perään taisi olla Saksasta ~7€ + muutama euro postikuluja

Varmaan sulla on sen asennussarjan mukana perän kasausohjeet ja maininnat momenteista, esijännityksistä, hammasvälyksistä yms.?
Ei muuta kun rohkeesti hommiin vaan.. ekan murikan kanssa voi mennä tosiaan aikaa, mahdollisesti hermot (käy välillä vaikka safkalla, tai juo pari kaljaa), ja vaatia noin 28 purku- ja kasauskertaa, mut seuraava menee sit jo kokemuksella