Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL
Onhan noita hx35:sia saatavana eri mitoilla, 56/60mm on isommasta päästä ja 12# pakopesä pelais varmaan hyvin tuolla tavoitteella.
Pumpussa tulee rajat vastaan ennen tuota ahdinta...niin lähetä se pumppu vain Mynädieselille jos haluat parasta.
|
mun hx35 oli 56/59 . eli niitä isompia. tuo vaan ahdistaa sitten ylhäällä aika lailla, hx40 kun vaihdoin tilalle oli ero huomattava...
tuo hx35 piisaa 250 hv, ehkä ylikin, mutta ei siihen mihin tuo pumppu riittää. Mun pumppu kävi hp dieselissä rempassa ja siitä samalla kutiteltiin riittävästi evästä ulos. pumpun pitäs riittää lähelle 400hv tehoa, jos suuttimet ei ahdistaisi... ne ei mun persdynon mukaan riitä 300 hv ylitykseen... pitäs penkittää niin näkis mihin ne riittää...
mutta hx40w:tä suosittelen edelleen niin ei jää kaivelemaan, miksi sitä ei tullut heti laitettua. Itse laittaisn superin 17 pesällä tai normin 16 pesällä niin varmasti herää alhaalta... ja ei ahdista ja tapa konetta kun sitä kuitenkin "vähän" joskus herkutellaan sen lisätehon kanssa...