Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 21.02.2011, 19:33
opelman:n Avatar
opelman opelman ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.11
Sijainti: Somewhere out of civilization
Viestit: 664
Question

Wataaa???


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kankku Näytä viesti
tosta ajamalla takas kunnes alkoi rykimään vasta kun oli moottori taas pinnan yläpuolella, jakajaan lirahtaa aina hiukan vettä koska ei olla vieläkään saatu laitettua tuota ylipaineistusta siihen.

tää kisa oli kyllä kohtalaisen kostea ainakin meille

laturi kestänyt ihmeen hyvin, tollanen bosch missä on lataussäädin ja hiilet samassa.(hiiliä menee aina välillä)
kisan jälkeen moottori käymään ja vesiletkulla puhdasta vettä laturiin sisälle oikein roimasti niin kyllä puhdistuu, antaa käydä huuhtelun jälkeen vielä tovin että kuivuu ja sitten spray öljyä (CCR) sisälle ettei paikat hapetu.
tuolla reseptilä meitin laturi on kestänyt jo vuosia
Jaaaaa Luulin et jos hiilet kastuu nii se ei toimi enään...

__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä.
https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ

ISORY
SLCK #556
Vastaa lainaten