Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 21.02.2011, 18:33
Puska-suska:n Avatar
Puska-suska Puska-suska ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.10
Sijainti: Helsinki, Veräjämäki
Viestit: 101
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaaja Näytä viesti
Itellä ainakaan ex bemarissa katsastusmies ees huomannu koko spacereita, edessä tais olla 15mm ja takana 20mm spacerit. Oli kyllä koko autokin niin paskanen ja spacerit vanhat että sen verra hyvin naamioitusivat sinne vanteen ja keskiön väliin.

Ja äkkiähän ne pois ottaa katsastukseen. Ja tuskin tien päällä poliisit niin kauheasti rupevat kattelemaan, kunhan rengaskoko löytyy otteesta eikä renkaat tuu kauheasti lokasuojan/levikkeen yli.
Niinhän se on, että paljon riippuu siitä katsurin jaksamisesta, motivaatiosta, pipon kireydestä ja nousiko herra insinööri aamulla sängystä väärällä jalalla

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
SJ410/413 on varmaan ainoita autoja maailmassa missä voit ruuvata vanteet nurinpäin kiinni. Ja avot, 20 mm enempi raideleveyttä. Tämä siis tietysti vain orkkisvanteilla mahdollista. Ja jäähän jäljelle myös vanteiden vaihto, ei akseleita tarvii vaihtaa raideleveyden muuttamiseksi!
Vanteet toki voisi vaihtaa, mutta kun kaks settiä originaaleja mangelsseja löytyy, niin mielummin hyödyntäisin niitä. Tuo vanteen kääntäminen kuulostaa mielenkiintoselta. Mulla on rummut eessä ja takana, joten täytyy koittaa ja katsoa mitä se näyttäis ja tuntuis. Vanteen kääntämisestä ei varmaan katsastajalla voi paljoa olla sanottavaa...?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Eikös tuo ole omavalmiste? Vanteen valmistaja on itse sen hitsannut.
Niin... Vanteita kuitenkin modataan kääntämällä keskiöitä ja muuttamalla pulttijakoa, niin itse en ainakaan näe tässä mitään ongelmaa. Tosin se ei paljoa auta kun minä en näistä asioista päätä
__________________
Suzuki SJ410 -83
Vastaa lainaten