ylhäältäpäin kaikki letkut ja vaijerit ja liittimet ym.
koneen ja laatikon pultit pois - alhaalla molemmin puolin irtoavat lisätuet pultattuina koneeseen ja laatikkoon
startti pois
korvat irti - ei omat
etuputket pois - etukardaanin irrotus helpotti jotain kanssa, voi siirtää sivuun ja vetää nipparilla tukivarteen
vetolevyn pultit pois - turbiini saa jäädä laatikkoon koneen poisnostossa - ei tarvii montaa senttiä liikahtaa eteen niin nousee ylös
tulee ja menee yläkautta, mutta toki joudut alla pyörimään yllämainituissa kohdissa
laatikon kanssa pois otosta ei kokemusta
ja kun laitat takasin niin:
VARMISTU ETTÄ TURBIINI ON "POHJASSA" ELI RIITTÄVÄN SYVÄLLÄ, EI VAADI VOIMAA MENNÄKSEEN PAIKALLEEN, TÄRKEÄÄ JOTTA ÖLJYPUMPPU TOIMII OIKEIN
eli vetolevyn pitää olla inan irti turbiinista kun kone on pultattu laatikkoon, niin että saa pyöriteltyä turbiinin siihen asentoon, jossa vetolevyn pultit menee kierteilleen