Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 20.02.2011, 22:06
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

ylhäältäpäin kaikki letkut ja vaijerit ja liittimet ym.

koneen ja laatikon pultit pois - alhaalla molemmin puolin irtoavat lisätuet pultattuina koneeseen ja laatikkoon

startti pois

korvat irti - ei omat

etuputket pois - etukardaanin irrotus helpotti jotain kanssa, voi siirtää sivuun ja vetää nipparilla tukivarteen

vetolevyn pultit pois - turbiini saa jäädä laatikkoon koneen poisnostossa - ei tarvii montaa senttiä liikahtaa eteen niin nousee ylös

tulee ja menee yläkautta, mutta toki joudut alla pyörimään yllämainituissa kohdissa

laatikon kanssa pois otosta ei kokemusta


ja kun laitat takasin niin:

VARMISTU ETTÄ TURBIINI ON "POHJASSA" ELI RIITTÄVÄN SYVÄLLÄ, EI VAADI VOIMAA MENNÄKSEEN PAIKALLEEN, TÄRKEÄÄ JOTTA ÖLJYPUMPPU TOIMII OIKEIN

eli vetolevyn pitää olla inan irti turbiinista kun kone on pultattu laatikkoon, niin että saa pyöriteltyä turbiinin siihen asentoon, jossa vetolevyn pultit menee kierteilleen
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 20.02.2011 22:10
Vastaa lainaten