Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 20.02.2011, 21:28
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö Näytä viesti
kyllähän kaikki koneet kestää upotusta..jos tekee perusjutut kunnolla tiivis snorkkeli ja muutenki ilman otto tiiviksi, sähköt semmoseen paikkaan ja/tai tiiviiksi..periaatteessa ihan sama tossa suhteessa onko diesel vai bensa! paitti jos bensa kone imasee veet nii yleensä ei käy mtn mut jos dieseli kone hörppää nii yleensä jotain hajoaa..

diesel - ja +
+dieselissä parempi vääntö
-diesel on yleensä raskaampi
bensa:
++väännön voi korvata välityksillä
+helpompi ja halvempi saada lisä tehoja
+onhan se V8 kiva mutta kyl toi suikan isolohko on helppo ja halpa
-bensan hinta

molemmat hyviä itse tykkään bensasta helppouden takia tietysti luotettavuus on kysymysmerkki??
kyllähän joku hj 4litranen on pommin varma
Tuohon lihavoituun tekstiin haluasin nyt hieman perusteluja,kuinka muka bensasta saa halvemmalla ja helpommalla tehoa kuin dieselistä? Diesel on sika helppo turbottaa,ei tarvitse pelleillä kaasareiden kanssa,polttoaineen suhteen riittää kun kiristää syöttöruuvia ja löysää tyhjäkäynti ruuvia,ei tarvitse nostella polttoaineen paineita,vaihtaa suuttimia.
Vastaa lainaten