Viikonloppu askarreltu taas tallissa - vaikka ei ihan kaikki maasturiprojektin kimpussa. Projekti piti lauantaina hilata autokatokseen kun vaimon Mondeon lohkolämmittimen ja sisätilalämmittimen toimimattomuus piti selvittää. Suskan koppa siirtyi helposti muutaman pyöräalustan avulla. Mondeon puskurissa oleva Defan pistoke oli sanonut työsopimuksensa irti joten varaosaliikkeestä uudet liitosjohdot tilalle ja iltapäivällä Suska oli taas tallissa.
Myös oman diesel-Mondeoni käyntiinlähtö on ollut viime viikon pakkasilla siinä ja siinä ja sisälämpötila ei juuri pakastinlämpötilaa suuremmaksi ole noussut Webastosta huolimatta. Käsittämättömän kylmä pirssi...
No mutta takaisin Suska projektiin. Lauantaina laskin reippaalla kädellä kaikki lahot pellit pois. Tuli vielä isommat aukot kun kuskin puolella...
Ja tänään pääsikin jo sitten hieman parsimaan. Ensin vähän uutta päätä lattiapalkkiin ja sen jälkeen helmakotelon viereiseen lattiiaan koko matkalle uutta millin peltiä...
Tässä jo valmiiksi kyselisin porukoilta, että mitenkä minun kannattaisi nuo hitsisaumat käsitellä? Moniin saumoihin täytynee kanssa vetää saumamassaa. Massa ensin vai ensin joku muu käsittely? Pohjat meinasin sinäänsä vetäistä Teknoksen Inertia Primer 5:lla.
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
---- MutantRhino by
www.SirRai.com ----
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna...