Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 19.02.2011, 23:11
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ava Näytä viesti
Lyhyesti ja sen enempää provoja heittelemättä,niin englantilaiset autot on suurimpia ongelmapaketteja mitä löytyy. Ihmetellä täytyy miksi niitä kukaan edes ostaa?? Nimeltä mainitsemattomat "maasturit" kajahtaa jostakin kohtaa, heti 100tkm jälkeen. Ei mene jakeluun miksi niitä joku viitsii ostaa/rakennella?? Osta uusi/käytetty englantilainen niin pura/kasaa, niin saat EHKÄ toimivan hässäkän? Vieläkään ei puhuta toimivasta ja luotettavasta maastoautosta. Jos edellä mainittuja omonaisuuksia haetaan, niin ne löytyy japanilaisista. Jokaisesta autosta löytyyn vikoja, mutta ei niitä sentää tarvi uusia kokonaan niin kuin Englantilaisia.

Samoja ongelmia on aina ollut jokaisella automerkillä.
Miksi kukaan osti aikoinaan Pajeroita kun niistä meni kansia halki tai HJ Toyotia kun niistä poiki laatkoita?
Miksi täällä ei puhuta 2000-luvun Pajeroiden syöttöpumppuongelmista,tai vaikka Suzuki Vitaroiden lohkojen halkeamisista?
Tai miksi kannattaa kunnostaa jotain läpimätiä Japsimaastureita,eikö ne kannattaisi jo paalata pois rumentamasta katukuvaa?

Ja unohtui mainita vielä HDJ Toyotien koneiden laakeriongelmat

Olisko niin että Japsimaasturimiehet vaan nöyrästi pitävät suunsa supussa,jos oma "maailman paras maasturi" kumminkin leviää käsiin?

Viimeksi muokannut Racingrabbit : 19.02.2011 23:14
Vastaa lainaten