Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa
Ihmistähän jalostetaan kokoajan, vai väitätkö ettet yhtään ole kiinnostunut minkä näköisn, minkä kuntoisen tai miten viisaan puolison valitset?
Kuka muistaa tässä pari vuotta sitten tulleen, muistaakseni englantilaisen dokumentin, koirien jalostuksesta? Olipa surullista katsottavaa, rotuvalio ja näyttelyiden voittaja saksan paimenkoira ei pystynyt enää juoksemaan, kun takaraajat oli jalostettu luonnottomaan asentoon.
Joku pieni spanieli-rotu oli jalostettu niin söpöksi ja lyhyt kuonoiseksi, ettei aivot enää mahtuneet kallon sisään jne jne jne
Ihminen on niin tyhmä eläin että hyvä vaan kun vielä joku tajuaa jarruttaa meidän itsetuhoviettiämme.
|
Mä kannatan sitä, että lisääntymisestä tehdään kuoleman uhalla luvanvaraista ja perustetaan virasto määräämään kuka lisääntyy kenen kanssa. Koska olen matemaattisesti lahjakas ja fyysisesti poikkeuksellisen terve ihminen, mun geenit olis varmaan ihan hyviä. Ne voi sitten sillä perusteella määrätä jonkun nätin fiksun tytön lisääntymään mun kanssa. Saisin minäkin joskus.