Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare
Kokemusta ei ole, eikä tietoa, mutta minkäs halkaisijainen lautaspyörä tossa on? Minkä kokoiset hampaat? Eli onko verrattavissa hiluxin perään, ford 9".....mikä?
Jos auton saa jäämään kevyeks, niin kyllähän hentoisemmatkin osat kestää, tietty millaisessa käytössä? Mut noi 90cm renkaathan ei ole ihan pienet ja sun kaasujalan tietäen, niin purkaisin sinuna yhden perän, jotta näkis ihan fyysisesti, että minkä näköiset rattaat siellä on, niin vois edes hieman päätellä siitä. Materiaalierojahan takuulla on eri välitysten valmistajilla.
Se että jossain sprintti tai rata-autossa on vaikka 600 heppaa, mutta ei ne slicksit on kuitenkin melkoisen pienet ja kevyet suhteessa rautavanteisiin ja beadlock kehällisiin maasturin renkaisiin.
Mutta pura yks murikka ja miettii sen jälkeen lisää 
|
Peristä puheen ollen,tuli mieleen(omituiseen?)eräs nippa tieto paikalliselta turbo sepältä: sillä oli muinoin Austin metro 6r4 ralliauto. Vehkeellähän ei oo mitään tekemistä vakio metron kanssa mut äijä sanoi mm.vetoakseleiden olevan jostain tuotanto austinista,ja kuten pirtaan kuuluu ei tämäkään britti ollut tunnettu voimansiirron lujuudesta. Kuulemma jonku bemarin perät ja vetarit oli helposti sovitettavissa. Liittyx tää johonki??..