Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.02.2011, 19:03
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
en tiiä sitä että auttaako merkkiliikkeessä käynti asiaa. minulle dieselkorjaamolla sanottiin että mennä käymään näillä jotka tekee teholisäyksiä autoihin, oulussa ainakin kaksi paikkaa nitä tekee! omasta datsunista tukin egr:rän, koneen huohotuksen pistin imusarjasta kartanolle ja sitten coolerin vieressä oleva läppä systeemi joko kokonaan pois tai sitten kunnolla se herkistellä että varmasti toimii! egr:rän tulppaus on enämpi kuin suositeltava homma,sotkee konetta meleko rankanlaisesti...jaskapa? paljonko on ajettu sun datsunilla?onko tuotu joskus jostai? minulla italian terveisiä! mikä katkasia on keskikonsolissa ylimmäisenä? mulla vain pohja jäljellä siitä ja nissanilla eivät osanneet auttaa:-(

Aivan joo. Itekkin ajattelin ottaa ton egr:n pois kun eihän sillä hittoakaan tee, muuta kun että sotkee koneen :P Täytyypä käydä kyselee noista liikkeistä mitä niillä ois tarjota. Suurin osa myy vaan niitä pelkkiä tehoboxeja joka liitetään siihe egun rinnalle. Ja mitä oon hevosten tietotoimistosta kuullu nii niillä on kyllä saatu koneita rikki :/ 290000 on tullu lasiin tossa mun kotterossa. Millasii lukemii lie ajaneet noilla koneilla Ja saksan maaltahan tuo on taitu tuua suomen maalle, kun mitä minä olen ymmärtänyt niin noita ei olisi tuotu suomen markkinoille uutena. en tiiä sit pitääkö paikkaansa. Ja hätävilkun katkaisia löytyy multaki oikeelta puolen ylimmäisestä ja vasemmalla on taas mullakin pelkkä tyhjä paikka
Vastaa lainaten