Viestiketju
:
Paukkuuko pakkanen nurkissa?
Näytä yksittäinen viesti
#
1
17.02.2011, 15:23
Korpikumpu
Konkari
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Aamulla vielä töihin lähtiessa oli -35. Totesin, että taitan startata bensasubarun kiisselikipponi sijaan. Eipähän hyydy ainakaan polttoaineen takia. Ja hyvinhän tuo kippo käynnityi vaikka ei juuri lämppärissä ehtinyt ollakaan.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Korpikumpu
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Korpikumpu
Etsi kaikki Korpikumpu:n viestit