Vahvasti epäilen että merkkien suhteen jaottelu ei toimi offipuolella. Aika paljon löytyy sekalaista kalustoa, jossa osat on otettu vähän sieltä täältä. Ja taas lisävarusteisiin liittyvät kysymykset eivät välttämättä ole merkkikohtaisia. Suomessa myös offipiirit ovat suhteellisen pienet, riittääkö kymmenelle lisäosiolle kirjoittajia? Turha on luoda foorumia jossa etusivun viimeistä threadia on päivitetty puoli vuotta sitten. Ja mitä enemmän on sivuja, sitä hankalammaksi selaaminen ja seuraaminen muuttuu.
Tekniikka-osiota vois koittaa jotenkin jakaa "hardcore" ja "newbie" -tyylisiin osioihin, mutta minkä tuohonkin sitten laittaa rajaksi? Sais ne "ääni kuuluu mikä hajos" ja "miten napalukko toimii"-topicit jotenkin eroteltua enemmän teknisistä jutuista.
Projektiosiotakin vois ehkä jakaa, ehkä kilpurit ja safariautot erikseen? Tai sitten projektiosiosta moderaattorit siirtäis "Laajat Projektit" -osioon, kun jokin taso on saavutettu.
Moderointiakin vois vähän tiukentaa. Ehkä turhan paljon silitellään päätä ihan kelvottomien tekniikkakysymysten ja myynti-ilmoitusten kanssa. Vaikea nyt tietty sanoa kun näkee vain sen mitä tänne palstalle jää. Lekan touhut menee ainakin mun mielestä spammaamiseksi ja melkeen kuin sähköpostin kanssa jää järjelliset jutut ehkä huomaamatta. Anonyymeistä jostain syystä tykätään hirveesti, mutta ainakin tälle uudelle

hardcore-tekniikkapuolelle ja projektiosioihin vois antaa kirjoittamisoikeuden vain rekisteröityneille. Mikään ei laske niin tehokkaasti kiinnostusta tiedon ja tarinoiden jakamiseen kuin anonyymin vittuilu ja vaikka sen moderaattori myöhemmin poistaisikin, saattaa se tulla liian myöhään.
Aina on taas offipalstaa vaivannut Suomeilu (tm)

, eli mitä jo toisessa topicissakin sivuttiin: "Tekijämiehet ei kirjoita internetissä." Kun muualla maailmassa esitellään ylpeydellä hienoja laitteita osittain ihan mainosmielessäkin, täällä ei paljon salaisuuden verhoa raotella. Edes myynti-ilmoituksiin ei raaskita laittaa tarkempia tietoja kalustosta. Mutta eihän ne tekijämiehet kirjoita nettiin kun ovat aamusta iltaan tallilla ja rekisteröityminenkin on niin vaikeaa