Viestiketju: LUMIKETJUT
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.01.2004, 21:31
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Lapsellista touhua...ketjujen kanssa menee ajamisesta maku täydellisesti!Ei minkään laista Kikkailun mahdollisuutta auto menee mistä vaan ilman että tarvii edes kuljettajaa,ilman ketjuja ajamisessa säilyy tunnelma,vaikka kukin taaplaa tyylillään ja niinkuin olen jo aiemmin todennu,sama se miten harrastaa,kunhan saa siitä sen omansa.Mun oma on siinä että tunnen its vieväni ajokkini pahojen(lue parhaiden)paikkojen yli ilman että siihen tarvitaan mitään kepulikettinkejä avuksi.Joskus aikoinaan eräällä talvisafarilla itä puolen suomessa oli eräs kaveri BJ40:sellä ja safarin alkaessa hän asensi ketjut toitsuunsa,samoin koki kaveri muutaman tunnin ajon jälkeen,kun nykäisi ketjut gummeilta vex;ei todellakaan ole mitään hohtoa vitjojen kans,menee ihan sunnuntai ajeluksi....
Että tällaista...
Safareilla ei sitäpaittii suvaita vitjoja ja se onkin oikea suunta...Perusteina ei toki ole tunnepohjaiset seikat vaan kun safareita ajellaan pää-osin vieraiden mailla,ni maanomistajat eivät pidä ajatuksesta et reittien varsilla kasvavien puiden juuret ja aluskasvillisuus revitään kettinkivehkeillä paskoiks.Tämä perustelu tuli safarin johtajalta...
Soon kuitenkin niin et maku-asia sano moppe ku muniansa nuoli ja mun maku on edellämainitun kaltainen,pitäköön sitä muut sitten vaikka just tän mopen touhuina,ei sen väliä.
tuost auraus touhusta sen verran et on niitä auroja ollu mullakin nenällä ja syy miksi en jääratoja auratessani käyttänyt ketjuja,on se et mielummin annan keulan siirtyä kun sären auran,vetää kaitasempia siivuja ja pysyy vehkeet kunnossa.mut tässäkin pätee samat lait kuin edellisessä,Mopen hommia.

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!

Edited by - G280E on 21/01/2004 21:36:23
Vastaa lainaten