Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 12.02.2011, 16:07
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.528
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Veijonessolle tiedoksi, että miun foliohatussa on koko ajan vähintään yhtä kuuma kuin vaihteistossa oli heti sen jälkeen kun aloin syöttämään umpihangessa jatkuvasti etulukko (ja takalukko) päällä. Sattumaa tai lukosta johtuva seuraus, mutta 9 tuntia revittelyä ilman lukkoa eikä laatikko kuumentunut yhtään. Sit lukkoakseli paikalleen ja laatikko alkoi kuumenemaan heti.
Paljos oli lootan lämmöt ilman etulukkoa, entäs lukon kanssa? Jos turbiini hajos liikalämpöön niin luulis näkyvän jo lämpömittarissakin. Varmaa ollu jo turbiini menossa rikki ja se tehny lämpöä, ei se lukko. Vai eiks se jaksanu enää etulukon kanssa sutia kunnolla ja kierrokset oli turbiinin stallspeedin tuntumassa lähes kokoajan? Sillohan ehjätki laitteet tekee lämpöä aika tavalla.

Mut voi kytkettäväkin lukko olla ihmeissään jos 12tunnin kisan sutii sillä lukko auki, niin on siinäki tasauspyörästö kovilla.
Vastaa lainaten