Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Goljatti
toi kuva hämää ku pyyhkäsin sitä puhtaaks öljystä likasella hanskalla. ei oo toinen liuska kulunu, ainostaa noi kolot toisessa.
öljypohja on jostain syystä ollu joskus auki ku oli nii prkl kovin mämmillä kiinni ettei auki meinannu saada. varmaankin laakeroitu joskus kun laakerit on niin hyväs kuosis.
kone on -87 ja 604tkm ajettu.
onkos noi australian osat laadukkaita? on kuiteski melko ilmanen setti.
|
Eli ei todennäköisesti ole koskaan aukaistu,tuon ikäisessä koneessa öljypohja on liimattu tehtaalla kiinni.Kyllä tuo näyttää ihan laakerimetallin väsymiseltä,siitä öljyreiästä lähtenyt lohkeamaan.Sekin puoltaa noiden olevan alkuperäiset.
Taitaa olla 600tkm ihan sopiva peruskorjausväli tuolle konemallille kun niillä metreillä tuntuu nuo männät pettävän monella.
Tuossa moottorissa olisi tuho tullut joka tapauksessa hetken päästä kun tuo liuska olisi pettänyt ja tuhonnut kammen.