Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.02.2011, 00:02
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Vieläkö lekalla on omat sivut? Eikö siellä ollut mm meisseli chat, ja keskusteluja römpsästä? Ja jotain diesel-juttuja?
Kyllä oli keskustelua juuri noista asioista, mutta eivät ole olleet toiminnassa n.3vuoteen koska ei ole aikaa ja varaa pitää servu tilaa, sivuilla vierailtiin päivän aikana useita tuhansia kertoja (oli myös english summary eli sivut olivat suomeksi ja englanniksi), dataa liikku sivuilla niin paljon etten halunnut maksaa kymmeniä euroja vuoteen siitä... mutta loppujen lopuksi kyse ei ollut rahasta vaan ajasta... myöskin yksi syy sivujen lopettamiseen oli se että muija jätti mut koska mm. vietin liikaa aika internetissä ja mulle tärkeintä oli ylläpitää 'paska' sivustoa ja ryypätä sekä nolata itseni (ja hänet) julkisesti. No onneksi tuota muijaa ei enää ole, se oli siis huono muija. Ei ymmärtänyt nerouttani.

Sivujen kaikki data on mulla koneella vielä tallessa, se on tosi hart kore matskua! k-18. Ja salaa olen myös sivujen sulkemisen jälkeen kerännyt lisää matskua Kahdestihan minä jouduin palvelinta vaihtamaan, koska ole liian "kovaa" settiä palvelimen imagolle.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten