Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ipe64
Kiitos Junde vastauksista.
Tunnistin itseni tuosta kohdasta jossa sanoit ettei ole tarkoitus että rakennetaan vain HS luokkaan autoja,kirjoituksistani saa ehkä virheellisesti käsityksen että lähtökohta oli juuri Trial HS luokka,ei,lähtökohta on rakentaa auto lähinnä kaikenlaiseen hauskanpitoon jne.,mutta ainoo luokka ois ollu tuo HS,johon tuolla kikottimella olis voinu osallistua,tai sitten se proto  ,rangen orkkis akseleilla,eli ei sittenkään.
|
Me ollaan Ipen kans autoinemme samalla "viivalla". Hauskanpito auto ja halvalla, niin ei kelpaa, ku protoon tai harrasteeseen. Protojen radoille ei tosiaan rover akseleilla ja lappalaisilla oikein ole asiaa, muuta kuin venyttämään kisan mittaa ja ponnistamaan hinauskaluston laatua/määrää

Ipe? Mikäs HS sääntö nyt estää sun osallistumisen HS:ään??
MUTTA: miksi uuteen putkirunkoautoon pitää tehdä tuplaristikko oviaukkoon????????? Suositus varmaankin? Onneks säännöt toistaiseks sallii esim kuvan 253-11 oviputket, niin saa vielä vanhan ukonkin auton kyytiin

Meinaan tuplaristikko oviaukossa muodostaa aika vaikean sisäänpääsyn ja pakokauhun hetkellä ulospääsyäkin vois äkkiseltään rajoittaa
YES!!! Nyt on sentään keskustelua trilalin ympärillä, kun monta vuotta oli liian hiljaista!