Mielestäni tuo rengaspykälä on ollut jo tovin voimassa ja kiellettyjen renkaiden osiossa aika mielenkiintoisia merkkejä/malleja.
Kun ei oikein jymmärrä...kaikki ei ole uusiorenkaita,joka saattaisi olla yksi peruste,mukana myös esim. PitBul Rocker?
Jos esim. Malatesta Kaiman on kielletty,miksi ei ole listalla Insan SpesialTrac ja Fedima Sirocco????