Kasausvaiheessa kyllä purin sen liukusysteemin erilleen ja pesin & putsasin vanhat tahnat pois.
Jonkun kardaanin liu'un lukitusholkkia jouduin vähän väkivalloin avaamaan ja kasausvaiheessa laitoin pelkän kumisen boorin suojuksen nippusiteellä kiinni ja
jätin sen metallisen holkkimutterin kokonaan pois.
Mitään ei kuitenkaan tarvinnut erikseen lyhennellä.
Minulla oli kahden auton akselit ja kardaanit palasilla ja niistä valkkasin parhaat osat.
Niitä kardaanin liukujakin oli neljät vierekkäin ja kaikki olivat samanpituisia.
Lisäksi oli jakolaatikoista (4 ja 5-vaihteisten) kaikki laipat irti stefojen vaihtoa varten, että olisiko siinä seonnut jotenkin lyhyempi laippa takakardaaniin.
Hyvin ne kaikki osat istuivat paikalleen, eikä mistään vuoda öljyä, eikä pidä mitään jurinoita...