Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 08.02.2011, 09:04
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Pääsee näköjään sitten kytkinremppaa tekemään. Aamulla meni kytkin veltoksi, mutta vaihdetta pystyi vaihtamaan kuitenkin. Tarkistin pysähdyttyäni nesteet, niin likimain tyhjkä oli säiliö. Tiivisteitä taitaa siis päästä vaihtamaan sylinteristä.

Tuli noista jousista muuten mieleen, että kuinka monta lehteä on HJ:n alkuperäisissä jousissa? Jos laittaa apujouset, niin kannattaako ottaa noita lehtiä pois, ettei tulis kivireki? Tuosta vehkeestä on vissiin jouset vaihdettu jossain välissä ja näyttäisi olevan useempi lehti kun alkuperäisissä. Ehkä?

Vielä tähän voisi lisätä kyssärin tuosta ahtopaineesta. Nykyinen mittari näyttää samoja lukemia kun entinenkin itseasentamani teollisuusmittari eli korkeimmillaan noin 0,6 bar. Vaihdetta vaihtaessa kuitekin nuo paineethan pitäisi pudota aika vauhdilla ainakin nollille, mutta pitäisikö mennä myös alipaineen puolelle? Kyseessä siis VDO:n mittari, jossa myös alipaine näkyy. Tuosta lukeman tippumisesta on vauhti kaukana. Paine putoaa nollille noin 1,5 sekunnissa ja tuntuu aika verkkaiselta. Edellisellä mittarilla kuitenkin nollille mentiin rivakasti. Onko jossain vikaa vai ahdistaako esimerkiksi liittimet? Paineet kuitekin nousevat normaalisti.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.

Viimeksi muokannut Korpikumpu : 08.02.2011 09:39
Vastaa lainaten